Wednesday, June 27, 2012

Vivix Bantu Pesakit Kencing Manis

Tahukah anda, Vivix Shaklee mempunyai formulasi antioksida yang hebat. Ini kerana ia mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine (anggur muskat), Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. 

Erm...apa itu polifenol? Ok, sebagai student kimia, malulah kalau tak tahu...heheh


Polifenol dalam bahasa mudah dia macam ni, dalam satu molekul yang besar, terdapat beberapa struktur fenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Paling bagus, bahan-bahan utama untuk formulasi Vivix ni telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee. Kajian makmal menunjukkan kandungan Vivix didapati 10 kali ganda lebih berkuasa berbanding dengan mekanisme utama resveratrol tunggal. Sungguh awesome lah Vivix ni :)

Namun begitu, Vivix bukan sahaja untuk mencegah penuaan malah ia turut membantu untuk mengurangkan penyakit lain seperti kencing manis. Ini bukan rekaan!! ia adalah benar.

Di bawah adalah perkongsian dari Puan Nurul Azliza tentang ibu mertua beliau yang mempunyai penyakit kencing manis, darah tinggi, sakit lutut dan asma....

Jom ikuti kisah ibu mertua kesayangan beliau...

"salam ..nak share pengalaman ibu mertua saya..minggu lepas hubby sy ada
hadiahkan vivix untuk ibu mertua sy. ibu mertua sy ni ada kencing manis, darah tinggi, sakit lutut n asma. So ibu mertua sy start makan vivix ari ahad. Ari kamis semalam dia ade g kenduri dan makan segala makanan yg manis2 kat situ. esk pg dia x bleh lansung makan benda manis esk pasti gula dia tinggi...pagi sabtu terus dia call kami cerita pasal kesihatan dia..sy n hubby gembira n bersyukur sgt bila dgr berita atas perubahan yg mendadak tu. Alhamdulillah thanks shaklee..;)"


Alhamdulillah, sangat seronok melihat orang lain mampu untuk sihat kembali. 
Syukur...yang paing penting adalah USAHA sebelum berserah...
Sihat kan satu nikmat dan satu anugerah yang besar...


Jom dapatkan vivix untuk ibu tersayang..Cepat...!!!


Nak tahu lebih lanjut tentang forlmulasi Vivix yang best ni, baca di SINI



Produk ini tidak bertujuan untuk diagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sebarang pertanyaan dan tempahan produk, boleh hubungi saya, hidayazakaria@yahoo.com atau SMS/WhatsApp ke             012 6891597      . Dengan pembelian dari Blog sihathijau247 anda berhak mendapat konsultasi PERCUMA. Jom, tempah sekarang!!

1 comment:

  1. Satu lagi herba supplemen untul pertimbangan mu.

    http://www.goodlifetimehealth.com/2012/06/triplex-ubat-semulajadi-kencing-manis.html

    ReplyDelete