Monday, October 24, 2016

Pengedar Aloe Vera Forever Living Shah Alam, Klang, Puchong, Subang Jaya dan seluruh Malaysia.

Assalamualaikum WBT dan salam seantero dunia.

Saya sangat teruja untuk bagitahu semua saya kini pengedar/agen produk Forever Living di Shah Alam?Klang dan seluruh Malaysia.

Apa itu Forever Living Product?

Syarikat Forever Living adalah syarikat yang menghasilkan produk berasaskan  aloe vera. Produk ini sangat bagus untuk detox, cuci usus, untuk kulit dan seluruh badan.



Nak jadi ahli forever dan cuba bisnes?

Untuk jadi ahli biasa Forever Living, hanya rm 90 sahaja dan anda secara automatik mendapat Aloe Vera Gel secara PERCUMA. Kemudian, untuk pembelian seterusnya, anda akan mendapat diskaun 15 % untuk semua produk.

Untuk menjadi ahli VIP, anda perlu membuat pembelian  barang sebanyak RM 1600 (dulu rm 1300) dan secara automatik anda mendapat 1 FREE AVG, dan mendapat diskaun 35 % untuk semua produk. Ianya sangat berbaloi. Sesuai untuk anda yang ingin buat bisnes.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut di 012-6891597.

Saya akan berkongsi bagaimana untuk memulakan perniagaan bersama Forever Living.

Nak walk in daftar sendiri di Center di Malaysia? Boleh hubungi saya segera!

No comments:

Post a Comment