Tuesday, November 28, 2017

Cara Turunkan Gula Dalam Darah Dengan Cepat Supaya Tidak Perlu Cucuk Insulin

Assalamualaikum WBT dan salam sejantera.

Zaman sekarang bilangan pesakit kencing manis semakin meningkat. Ini adalah disebabkan paras gula yang tinggi dalam darah akibat pemakann tidak seimbang. Mengikut statistik 4 juta rakyat malaysia ada diabetes. Takutnya. Ramai rakyat Malaysia yang sakit. 

Tapi sebenarnya ada cara untuk turunkan gula dalam darah dengan cepat dan pantas. Nak tahu? Jangan lupa sambung baca artikel ini.


Kisah Pesakit Kencing Manis Yang Dapat Turunkan Gula Dengan Cepat


Ada seorang kakak mengadu suaminya mempunyai bacaan gula sangat tinggi. Masalahnya suami dia tidak mahu makan suplemen jenis biji. So makin hari, makin tinggi bacaan gula dalam darah. Kakak ni pun dah risau. Dia cuba bagi suami dia makan Vivix. Sebab Vivix dalam bentuk cecair.Mudah untuk ditelan.


Alangkah terkejutnya dia, bila bacaan gula turun dari 14.5 hingga 7.5 setelah sebulan mengambil Vivix  secara konsistan.

Di sini saya kongsi testimonial kakak tu.



Bagaimana Vivix Boleh Membantu Kurangkan Kadar Gula Dalam Darah

Kandungan utama dalam minuman botani Vivix ialah eldebeery eropah, anggur muscadine, polyganum caspidatum dan purple carrot.

Kandungan satu bahan antioksidan yang berkuasa yang ada dalam anggur muscadine iaitu Resveratrol yang boleh bantu kurangkan gula dalam darah.

Mengikut kajian, ada 5 mekanisme bagaimana resveratrol dapat bantu kurang metabolik sindrom akibat kencing manis dalam badan.

1. Resveratrol bantu memperbaiki keseimbangan glukosa dalam darah==> jadi elok balik ikut sistem yang betul macam body kita patut buat.

2. Resveratrol Bantu Kurangkan rintangan insulin==> vivix tolong betulkan fungsi "kunci dan mangga" tadi supaya glukosa boleh masuk dalam sel dan tak terkumpul di salur darah sahaja

3. Resveratrol bantu melindungi pankreas==> kita nak nourish balik pankreas yang dah rosak dan terbeban tadi, supaya boleh berfungsi semula dengan baik. 
Kita tak nak cucuk insulin tiruan. Kita nak hasilkan sendiri insulin oleh pankreas kita. Vivix akan reduce radang di pankreas-->protect sel di pankreas--> supaya insulin akan increase ke normal semula.

4. Resveratrol bantu membaiki rembesan insulin ==> bila sel pankreas dah normal, insulin akan dihasilkan secara normal oleh badan kita.

5. Resveratrol bantu membaguskan keseimbangan metabolisme- fungsi tubuh.

Mengikut kajian Annals of New York Academy of Sciences, resveratrol diuji pada tikus yang mempunyai kadar gula yang tinggi dan selepas diuji dengan resveratrol, bacaan gula dalam darah tikus menurun.

Jadi, jika anda mahu menurunkan gula dalam darah supaya tidak perlu cucuk insulin lagi, cepat-cepat dapatkan Vivix dengan hubungi saya di.

Daya
012-6891597.




No comments:

Post a Comment