Monday, January 12, 2015

Pengedar Shaklee di Kota Kemuning, Bukit Rimau, Jalan Kebun, Shah Alam

Assalamualaikum WBT dan salam seantero dunia,

Alhamdulillah kini saya telah berpindah ke Kota Kemuning, Shah Alam.

Minggu lepas suami sempat bawa jalan-jalan di AEON Big, kawasan tasik dan kawasan  shop lot.

Saya suka lah Kota Kemuning ni sebab tak jem sangat :)

Lagi pun senang nak gerak dari satu tempat ke satu tempat. Jalan pun agak teratur.

Best-best, dapat duduk area sini. Alhamdulillah.

Kepada orang-orang Kota Kemuning, Bukit Rimau dan Jalan Kebun Shah Alam nak COD barang-barang Shaklee, boleh call terus di 012-6891597 (Daya)

Saya stay di Sekyen 29. Tak jauh sangatt nak cover area Kota Kemuning, Bukit Rimau dan Jalan Kebun.

InsyaAllah saya atau suami boleh COD Produk Shaklee di kawasan Kota Kemuning, Bukit Rimau dan Jalan Kebun.

Saya full timer Shaklee, apa pun kalau nak COD kita SMS or Whatsapp dulu na.

Terima kasih

No comments:

Post a Comment