Thursday, May 24, 2012

Pengedar Shaklee Di Pulau Pinang

Saya merupakan pengedar Shaklee di Pulau Pinang /Penang. Jika anda berminat untuk mendapatkan mana-mana produk Shaklee, boleh hubungi saya di             012 689 1597       atau emel: hidayazakaria@yahoo.com.




COD secara percuma di sekitar: Universiti Sains Malaysia (USM), Sungai Dua, Sungai Nibong, Bukit Gambir, Queenbay, Giant, Tesco Sungai Dua, Gelugor, Taman Pekaka, Taman Lip Sin, Bukit Jambul, Batu Uban, Vistana Hotel

Jika anda mahukan produk Shaklee dan tidak tinggal di kawasan-kawasan di atas, saya boleh menghantar menggunakan courier. Tempoh penghantaran: 1-4 hari bekerja.


Selain kawasan diatas, COD akan dikenakan caj (Boleh dirunding).


Dengan pembelian dari blog saya, insyaAllah saudara/i akan terima:
1) e book tentang penyusuan ibu secara PERCUMA *
2) konsultansi tentang produk secara PERCUMA
2) Menyertai laman sosial khas yang dipantau oleh mereka yang berpengalaman dalam pemakanan tambahan Shaklee
3) Menjadi dan menerima Kad Sahabat Blog sihathijau247.blogspot.com secara PERCUMA. Kelebihan menjadi ahli kad sahabat blog saya ialah anda mendapat point dengan setiap pembelian. Dan anda boleh tebus point itu dengan pembelian seterusnya atau menerima hadiah istimewa dari kami**.




* Dengan pembelian Semua Set Penyusuan Shaklee.
** Tertakluk kepada terma dan syarat.


Jazakumullah khairan kathira atas sokongan anda semua. Moga Allah membalasnya dengan lebih baik. Ameen


~ibu iman@hidaya, 
  Pengasas Blog sihathijau247.blogspot.com

No comments:

Post a Comment