Tuesday, May 22, 2012

Kebaikan Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee

Hari ni dah masuk bulan 1 Rejab. Semua orang Islam digalakkan untuk perbanyakkan puasa di bulan Rejab. Ye la, lepas bulan Rejab, bulan Syaaban. Lepas tu bulan Ramadhan Yang Mulia. Bila kita puasa pada bulan Rejab ni secara tak lansung  sebenarnya kita mempersiapkan diri kita untuk menemui bulan Ramadhan yang mulia. Tak sabarnya nak masuk bulan Ramadhan Al Mubarak. ;)


Alhamdulillah, hari ni niat puasa Rejab. Moga sampai la waktu Maghrib. Saya pasti ramai yang berpuasa sunat hari ni. Alhamdulillah, bak kata Opick, penyanyi nasyid tu, antara ubat hati ialah: perbanyakkan berpuasa ;)


Bila puasa ni, perkara yang paling nak buat ialah bersahur. Sahur kan sunnah Nabi. Tapi, disebabkan tak sempat nak masak yang sedap-sedap, terus sambar je ESP yang ada kat atas peti ais. Tapi tak sempat nak minum Performance Drink.


Alhamdulillah, sehingga di saat ni, diri ini masih aktif walaupun hanya minum ESP sahaja. Alhamdulillah, Allah permudahkan. Walaupun buat experiment dan mengemas lab ni, masih ada tenaga dan masih boleh bertahan.Alhamdulillah.


Apa istimewanya ESP Shaklee ni?


1) Energizing Soy Protein Shaklee telah diiktiraf di seluruh dunia dengan menjalankan kajian klinikal yang paling banyak ke atas produk dan  protein kualiti tinggi yang diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan. 


2) Hanya kacang soya non-GMO (tidak diubahsuai secara genetik) yang digunakan untuk diproses bagi menghasilkan ESP Shaklee.


3) Setiap tin 1kg ESP berasal dari 30 kg kacang soya dan ia boleh menjadi tenaga booster segera yang boleh bertahan pada tempoh yang agak lama. Jadi, memang sesuai untuk jadikan ESP sebagai minuman wajib untuk sahur saya...


Mahu cuba. Jom!!!!!



*Produk ini tidak bertujuan untuk diagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sebarang pertanyaan dan tempahan produk, boleh hubungi saya, hidayazakaria@yahoo.com atau SMS/WhatsApp ke 0126891597. Dengan pembelian dari Blog sihathijau247 anda berhak mendapat konsultasi PERCUMA. Ada masalah kekangan budget??saya ada sediakan pek mini untuk percubaan selama sebulan. Jom, tempah sekarang!!

No comments:

Post a Comment