Saturday, February 11, 2012

Shaklee di sihathijau247.blogspot.com!!

Assalamualaikum wrt,

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah Tuhan Sekalian Alam.

Sahabat yang dikasihi,

Saya mula mengenali produk Shaklee pada tahun 2011. Ketika itu saya meminta pandangan dari sahabat saya Puan Farha, tentang tips untuk perbanyakkan susu ibu. Lalu, Puan Farha memperkenalkan saya tentang vitamin Shaklee. Alhamdulillah, setelah menggunakanya, saya sangat berpuas hati dengan keberkesanan vitamin ini dan terus menggunakan produk-produk Shaklee yang lain. Oh akhirnya, saya sudah jatuh cinta bersama barangan Shaklee. Terima kasih Puan Farha kerana memperkenalkan saya kepada produk ini. Saya sangat sukakanya.

Kenapa saya jatuh cinta?

Banyak sebab sebenarnya. Nanti saya akan ceritakan.

Tapi yang paling penting, IA BERKESAN, TIADA KESAN SAMPINGAN dan IA ADALAH SEMULAJADI.


Saya akan terus menggunakan barangan Shaklee kerana kebaikkanya dan saya ingin berkongsi dengan anda.

Jom site visit dekat blog SIHAT DAN HIJAU 24/7 saya ni.

Terima kasih kerana sudi menjenguk di sini.

Apa pun, kita hanya merancang dan berikhtiar, Allah jugalah yang mengizinkan semuanya.


-IbuIman-

No comments:

Post a Comment