Sunday, February 12, 2012

Produk Shaklee Adalah Halal

Sahabat Yang Budiman,

Sebagai seorang muslim, mencari yang halal adalah sesuatu yang fardu. Bab-bab halal ini kita memang tidak boleh ambil ringan kerana ia akan menjadi darah daging kita. Sama juga dengan barangan kesihatan Shaklee. Sebagai satu syarikat antarabangsa yang mementingkan kualiti dan pelanggan, pihak Shaklee memang menitikberatkan tentang pengguna-pengguna Muslim. Untuk pengetahuan semua, sijil Halal barangan produk Shaklee telah dikeluarkan oleh Islam Service of Amerika (ISA). ISA merupakan sebuah badan yang mengeluarkan sijil halal di Amerika Syarikat. JAKIM, iaitu satu badan agama Islam di Malaysia telah mengiktiraf ISA sebagai badan yang mengeluarkan sijil Halal secara sah. Mohon untuk lihat di bawah.


sumber

Ini pula sijil Halal untuk semua barangan Shaklee. Tarikh luput adalah 31 Disember 2012. Selalunya, sijil ini akan diperbaharui setiap tahun.

Sumber

Jom tengok produk-produk Shaklee yang telah diperakui Halal.


InsyaAllah, semua produk Shaklee yang terdapat di Malaysia adalah halal. Jangan ragu-ragu. Jika masih kurang yakin anda sendiri boleh melakukan pemeriksaan di semua cawangan Shaklee di Malaysia. Eh saya pun Muslim, takkan lah saya nak jual produk yang tidak halal. Tak berkat nanti kan.

Jom Lestarikan Diri dan Bumi

-Ibu Iman-

No comments:

Post a Comment