Saturday, September 20, 2014

Tips Cergas Para Jemaah Haji Dengan Performance Drink

Alhamdulillah, hari tu dengar di berita lebih  beribu jemaah haji Malaysia akan ke Tanah Suci Mekah bulan ini untuk menunaikan haji.

Allah, seronok sangat perasaan tu. Walaupun tiada saudara mara terdekat nak naik Haji tapi saya tetap gembira tengok kawan-kawan kongsi gambar ahli keluarga mereka nak pergi Makkah.
Pernah dapat notes di Whatsapp, kawan saya kata Raya Haji ini sangat simbolik sebab Allah buat “open house”.Berjuta muslim dan muslimah dapat ke sana.. Sangat grand kan….Bagi kita yang tidak dapat ke Baitullah, baik sekiranya kita menunaikan korban.

Ok lah, sebenarnya nak share tentang minuman yang sesuai untuk jemaah haji ketika berada di Tanah Suci. Dalam keadaan, rebut pasir dan cuaca yang tidak menentu di tanah suci Mekah, saya agak para jemaah mungkin akan berasa penat dan exhausted. Suka untuk saya share tentang air Performance Drink yang sesuai untuk diminum bagi mengurangkan rasa penat dan dahaga ketika berada di Tanah Suci.

Mengapa perlu Perfomance Drink?
Untuk pengentahuan umum, Performance Drink adalah minuman isotonic tanpa gas yang boleh dibancuh. Ujian klinikal membuktikan rumusan ekslusif OptiCarb akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberi tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh.  Komponen utama dalam PD ini adalah elektrolit dan mineral. Kesinambungan eloktrolit dan mineral ini membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar berasa tidak kekeringan.
Apa yang pasti ialah ia membantu meningkatkan daya ketahanan badan, mencegah penyahhidratan dan mengekalkan paras dulu. Jadi, tidaklah tenaga anda turun secara mendadak.

InsyaAllah, dengan minuman isotonik tanpa gas ini ia boleh membantu para jemaah haji dan umrah untuk lebih rasa bertenaga untuk melakukan ibadah.




Jika pembaca ingin dapatkan cepat-cepat hubungi saya ye. saya akan bgtau juga cara bancuh performance drink ini.


Daya
012-6891597
hidayazakaria@gmail.com

No comments:

Post a Comment