Thursday, May 2, 2013

PROMOSI BULAN MEI 2013: VIVIX


PEMBERITAHUAN: PROMOSI BULAN MEI 2013

VIVIX merupakan tonik antipenuan yang terbaik di dunia. 


Jom kita tengok di sebalik Sains Vivix tentang penuaan.

4 Mekanisme Penuan Pada Tahap Sellular



~Kerosakkan DNASetiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu “typo” (kesilapan dari yg asal) yang akan mengganggu fungsi sel.
Ramuan Vivix>>> Melindungi dan memperbaiki sellular DNA



~Pengawalan GenetikPengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular.
Ramuan Vivix>>> Dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap cellular.


~Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-SelMitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun.
Ramuan Vivix>>> menggalakan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.


~Penimbunan Protin AGEPenimbunan berlebihan protien AGE (advance glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan ganggu keutuhan sel.
Ramuan Vivix>>> adalah 10X lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur  muscadine) untuk melambatkan pembentukan protien AGE.


Penemuan Vivix merupakan satu revolusi dalam produk anti penuaan. Vivix juga bukan sahaja untuk anti penuaan tapi ia boleh membantu untuk penyakit kanser, kencing manis, diabetes, sakit jantung, migrain, batu karang, asthma, ketagih alkohol, kolestrol tinggi, sakit sendi dalam pelbagai lagi.


CEPAT SELAGI MASIH ADA PROMOSI,

BELI 6 PERCUMA SATU!!!!!

CEPAT HUBUNGI SAYA DI:


Puan Daya @ Ibu Iman,
012-6891597
hidayazakaria@yahoo.com
FB: Norhidaya Zakaria
Fan Page: Sihat Itu Nikmat








No comments:

Post a Comment