Wednesday, January 8, 2014

Keahlian Shaklee Seumur Hidup Sangat Menuntungkan

Assalamualaikum WBT,

Fenomena Shaklee telah bermula pada tahun 2013. Semenjak Shaklee menjadi fenomena ramai orang yang berpusu-pusu orang nak jadi ahli Shaklee atau daftar sebagai ahli Shaklee.

Bagaimana nak dapatkan keahlian Shaklee dan mengapa perlu daftar Shaklee dengan pengedar yang betul.

Jom saya ceritakan.

Untuk anda merasa kelebihan menjadi Shaklee, anda perlulah berdaftar sebagai ahli Shaklee.
Terdapat dua cara nak jadi ahli Shaklee.

1) Anda boleh membuat pembelian produk Shaklee sebanyak lebih kurang RM 650- RM 700 (lebih kurang 200UV) dan anda layak mendapat keahlian Shaklee secara PERCUMA!

atau

2) Membuat pembayaran RM 75 ( termasuk pengeposan) dan terus boleh beli barang dengan HARGA AHLI SHAKLEE.

Kelebihan menjadi ahli Shaklee saya ada ceritakan di SINI

Sering terjadi kepada banyak individu di luar sana, daftar dengan orang lain tetapi minta consultation dengan orang lain!

Ia umpama beli Kipas Angin kat Tesco tapi bila rosak pergi bawa surat warranty kat Jusco sebab service Jusco bagus.

Jika anda ingin menjadi ahli Shaklee yang sentiasa diberi bimbingan, tak kira lah bab cara makan ke bab nak bisnes ke, WAJIB anda survey dulu, carilah UPLINE yang BERTANGUNGGJAWAB.

Ciri-ciri Upline Yang Bertangunggjawab

Mudah Dihubungi
Carilah upline yang senang di contact. tak kesah lah guna Whatssapp ke guna FB chat ke, WeChat ke..Janji time kita nak minta consultation, upline boleh bagtau

 Upline Ada Group Khas Untuk Shaklee
Memang tidak dapat dinafi, tak semua upline duduk rumah. Mostly yang buat Shaklee ni berkerja FULL TIME dan dah kawin. So minta upline masukkan dalam group secret FB atau Group Whatsapp.
Di situ boleh mintak pandangan "adik-beradik" yang lain.

Saya rasa cukup lah 2 ciri tu.

dan yang paling bagus saya ada ciri-ciri tersebut :)


hehehe

Saya memang agak mudah dihubungi. Ada FB, Whatapp dan saya juga layam SMS. ( Mmg ada upline yang lain tak suka layan SMS hehehe..ye lah berbayar kan)

Saya memang ada Group Secret Untuk Shaklee

1) Group Untuk Yang Nak Jadi Ahli sahaja ( makan sendiri) : FB dan Whatsapp
2) Group Untuk Yang Serius Mahu Bisness ( khas untuk anak, cucu cicit) : FB dan Whatsapp
3) Group Untuk Leader yang dah jadi Supervisor dan Ke atas ( untuk Leadership) : Fb dan Whatsapp

dan banyak lagi sebenarnya.

Jika anda mahu buat bisness dengan Shaklee, pilih lah menjadi sponsor anda.

Nama : Norhidaya Zakaria
ID Shaklee: 860756

Saya akan bantu anda sehingga berjaya. InsyaAllah.

Keahlian Shaklee memang menguntungkan.  Dapat kesihatan yang baik. Dapat pendapatan yang lumayan pun iya jugak!!!

Jom sertai saya SEKARANG JUGA!!!



No comments:

Post a Comment