Thursday, October 11, 2012

Testimonial Set Kecantikan Kulit (Lagi!!)


Assalamualaikum semua :) 

Saya bolehkan katakan bulan ni bulan kecantikan sedunia. Mana tak nya, ramai yang ambil pesanan untuk set kecantikan kulit. Alhamdulillah. Hari ni jom saya kongsikan seorang pengguna yang berpuas hati dengan set kecantikan kulit Shaklee. Ini pengalaman beliau sendiri tau. 




Seronok kan...:) dah tak payah pening-pening nak tepek apa di muka untuk sembunyikan jerawat. Makan vitamin, alhamdulillah, dah settle masalah kulit. Apa pun semua ini dengan izin-Nya.

Yang penting, vitamin-vitamin ni bukan berfungsi untuk kulit sahaja, tapi untuk keseluruhan badan kita.

Bagaimana Vitamin-Vitamin ini Membantu Untuk Mendapatkan Kulit Yang Cantik

Vitamin B Complex 
Vitamin B berfungsi untuk mengekalkan kelembapan pada kulit. Ia juga dapat menjaga kulit dari kekeringan sekaligus dapat mengurangkan kedutan pada kulit. Pengambilan Vitamin B mampu menghilangkan garis-garis halus pada kulit dan menolong menetapkan "kelenjar thyroid" dengan melicinkan/meratakan serat menegangkan kulit. Ia juga perlu untuk menghilangkan 'stress'. 'Stress' boleh menyebabkan kulit berkedut dan nampak cepat tua.


Vitamin C
Vitamin C amat masyhur untuk kecantikan. Pengambilan Vitamin C secara konsisten mampu untuk membuang toksin dalam badan. Vitamin C juga berfungsi sebagai antioksidan untuk menghapuskan  radikal bebas. Pengurangkan radikal bebas didalam badan kita, memmudahkan Vitamin C membantu dalam pembentukan kolagen. Kolagen amat penting untuk mengukuhkan sel kulit. Kekurangan kolagen akan menyebabkan kerosakan kulit (kering, lembik dan mudah lebam).


Vitamin E 
Vitamin E berupaya memberi perlindungan kepada kulit. Ia juga boleh memperlahankan pembentukan tanda penuaan dan degenerasi sel kulit. Ia juga dikenali sebagai bahan yang dapat mempercepat penyembuhan dan pembentukan saluran darah.



Omega Guard
OmegaGuard membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.  Penyelidikan menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal. Pengambilan Omega Guard, boleh mengurangkan kolestrol jahat dalam badan. Hal ini secara tidak lansung memudahkan penyerapan vitamin ke dalam badan.

Cepat hubungi saya untuk konsultansi dan pesanan :) Best price always :)

Daya Ibu Iman
012 6891597
hidayazakaria@yahoo.com
FaceBook:Norhidaya Zakaria

1 comment:

  1. WANT TO HAVE A FAIR SKIN?
    INGINKAN KULIT CERAH?
    CALL / SMS 6016 271 5447

    - Can be applied all over the body - face, hand, leg etc.
    - No exfoliation
    - Organic & Halal
    - Special Promotions offered

    ReplyDelete