Monday, October 1, 2012

Promosi Sepanjang Oktober-Energizing Soy Protien

Alhamdulillah, akhirnya ESP menjadi PROMOSI bulan Oktober. Rugi kalau tidak grab peluang ni sebab bukan senang Shaklee nak buat offer macam ni untuk ESP. Stok ESP yang baru expired dated sampai Jun 2014, tapi offer untuk ESP ni hanya sehingga 31 Oktober yer..

So

Kepada pencinta ESP ni jom cepat-cepat rembat ESP ni 2-3 canister. Kalau habis, jangan nangis ye :)



Ada apa dengan ESP sampai ia menjadi hot selling item?

Jom saya kongsikan apa yang buat Energizing Soy Protien ni sangat istimewa.

*Energizing Soy Protein ini membekalkan 14 gram non-GMO Protein Soya berkualiti tinggi yang mengandungi semua Asid Amoni Perlu termasuk 9 Asid Amino Perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia.

*Energizing Soy Protein membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana iamengandungi 5 jenis Vitamin B yang diperlukan tubuh, serta Kalsium separuh daripada jumlah keperluan seharian

*Kandungan isofalvones pula meningkatkan fungsi jantung, tulang, payudara dan prostat. Kajian juga menunjukkan soya dapat membantu mengimbangi kitaran hormon semasa proses menopaus.

*Energizing Soy Protein ini dihasilkan dibawah kawalan IPP (Identity Preservation Program) bermakna penghasilan kacang soya ini dipantau ketat pada setiap peringkat dari penanaman sehinggalah sampai kepada pengguna. Diproses dengan air ( bukan dengan bahan kimia ) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones. 

*Bebas laktosa, low Glisemik Indek, bebas kafien dan sesuai untuk pesakit diabetes


Siapa yang perlukan ESP ni ye?


1. Wanita bekerjaya: ESP telah diuji dapat memberi tenaga berpanjangan. So, badan tak cepat penat.

2. Wanita yang ingin menguruskan badan: Protien boleh memberi rasa kenyang yang lama berbanding karbohidrat. Jadi, wanita yang ingin kuruskan badan, hanya perlu ambil ESP setiap pagi untuk menggantikan breakfast. 



3. Ibu-ibu yang menyusu: Membantu membanyakkan dan mengekalkan supply susu disamping pengambilan air yang cukup dan proses pengepaman yang konsisten.

4. Pesakit diabetes: Kelebihan ESP adalah ia mempunyai indeks glisemik (LIG) yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.

5. Wanita dan Lelaki yang mahu cantikkan kulit dan hilangkan parut: Protien adalah makanan kepada sel. Bila sel sihat secara tidak lansung kulit pun sihat. Ia juga dapat menghilangkan parut. Jangan terkejut kalau orang puji kulit anda lebih cerah dan gebu selepas ambil ESP :)


6. Orang yang bersukan: kandungan protien mengekalkan tenaga yang berpanjangan. Lebih berkesan bila ambil bersama dengan Performance Drink. Lebih tenaga dan kurang haus.

Jom rembat ESP sekarang..habis stok, jangan nangis yer (ayat PapaZola :))


Risau sangat stok habis sebb ESP ni mmg macam goreng pisang panas :)



Produk ini tidak bertujuan untuk diagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. 

Sebarang pertanyaan dan tempahan produk, boleh hubungi saya di hidayazakaria@yahoo.com atau SMS/WhatsApp ke 0126891597. Dengan pembelian dari Blog sihathijau247, anda berhak mendapat konsultasi PERCUMA

No comments:

Post a Comment