Sunday, March 4, 2012

GLA Complex Shaklee Bantu Kawal Hormon dan Kurangkan Eczema

Pelanggan Yang Dihormati,

Alhamdulillah. Kita masih diberi peluang oleh Allah untuk melihat alam ini. Syukur.

Hari ini, saya ingin kongsikan seorang pengamal vitamin Shaklee yang mempunyai masalah pendarahan dan ekzema. Ini komen beliau di FB.


Seronokkan bila baca testimonial pengguna vitamin Shaklee. Jom saya kongsikan kelebihan GLA Complex, ESP dan NutriFeron.

GLA Complex Shaklee mengandungi asid linolenik gama yang merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan untuk membentuk prostaglandin. Prostaglandin pula merupakan bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses-proses badan yang normal. GLA Complex Shaklee terdiri dari minyak benih matahari yang merupakan sumber asid-asid lemak Omega-6. Ia juga mengandungi vitamin E yang berfungsi melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel (Ducker Em et al, 1991).


Energizing Soy Protien (ESP)-Protien sangat penting untuk bina sel-sel baru dalam badan dan memperbaiki tisu-tisu dalam badan. ESP Shaklee tidak bersifat GMO (bukan organisma yang diubah secara genetik) dan mengandungi kesemua 9 asid amino perlu. Dengan kandungan fitoestrogen untuk membantu kesihatan prostat, payudara dan menopaus. Selain itu, ESP Shaklee mempunyai indeks glisemik yang rendah untuk membantu mengekalkan paras gula dalam darah secara optimum.



NutriFeron- merupakan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi dalam badan. Ya, ia membantu dalam sistem imun kita. Campuran fitonutrien yang berkesan dan selamat ini memberi sokongan imun tepat pada peringkat sel. Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperoleh daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam NuriFeron.


Anda berminat untuk mencubanya?


Sebarang pertanyaan dan tempahan produk, boleh hubungi saya di hidayazakaria@yahoo.com atau SMS/WhatsApp ke 0126891597. Dengan pembelian dari Blog sihathijau247 anda berhak mendapat konsultasi PERCUMA.
Produk ini tidak bertujuan untuk diagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment