Wednesday, June 25, 2014

Tip Terus Cergas dan Bertenaga Di Bulan Puasa Dengan Produk Shaklee

Assalamualaikum WBT semua pembaca yang dirahmati Allah.

Ttermasuk hari ini, ada 4 hari lagi nak masuk bulan Ramadhan yang mulia. Bulan penuh barakah. Bulan penuh keampunan. Ya Allah....semoga Engkau sampaikan aku ke dalam bulan Ramadhan pada tahun 1435H.

Secara jujur saya sangat excited. Teringat saya pernah terbaca satu artikel dari Saifulislam.com, Ustaz Hasrizal membuat satu analogi tentang bulan Puasa dan macam mana sambutan kita terhadap bulan ini. 

Cuba banyangkan, satu pasaraya tengah buat promosi buy 1 free 10. Ye, bukan buy 10 free 1 ye..ni buy 1 free 10..

Ada orang lari pecut menuju ke pasaraya. Ambil semua benda yang dioffer. Ada orang lari-lari anak. Namun ada juga yang buat tak tahu. Maka rugi lah orang itu. Offer yang datang setahun sekali sahaja, dan mungkin kita tak akan dapat datang untuk offer tahun hadapan.


Begitulah peluang di bulan Ramadhan. 


sumber: Google

Bulan yang Allah tawarkan pengampunan!!!

Rasulullah pernah bersabda
" Sesiapa yang berpuasa dengan iman dan mengharapkan reda Allah, diampunkan dosa-dosanya yang telah lalu" (Riwayat al-Bukhari).

Jadi mari kita pastikan bulan Ramadhan 1435 H ini menjadi Ramadhan yang terbaik dalam hidup kita. InsyaAllah. Saya doakan semoga Allah sampaikan umur semua pembaca blog saya untuk sampai ke bulan Ramadhan penuh mulia ini. InsyaAllah.

Dalam bulan ini, saya sudah pasti ramai yang mahu berlumba-lumba membuat amal kebaikan. Namun, tidak dapat dinafi suhu yang panas di negara kita ini amat membuat kita merasa penat. Tambah pula, rasa lapar dan dahaga sepanjang puasa. Jadi, untuk memaksimakan tenaga anda ketika berpuasa ini, saya agakkan anda mengambil Energizing Soy Protien dan Performance Drink semasa sahur dan sebelum solat tarawikh.


Secara umumnya, ESP Shaklee diambil untuk membantu beri rasa kenyang yang lebih lama dan memberi rasa tenaga yang lebih berpanjangan. Manakala Performance Drink mencegah kita dari rasa lesu dan dehidrat.


Cepat dapatkan ESP dan PD untuk Ramadhan kali ini!!

Buat yang Terbaik ya!! InsyaAllah



No comments:

Post a Comment