Tuesday, June 24, 2014

Idola dalam Fitness : Coach Sam Adnan

Sejak dalam #misibuang20kg bermula bulan Mac 2014, antara page yang saya suka baca adalah page Coach Sam Adnan. Beliau sangat suka berkongsi tentang pemakanan, workouts dan pelbagai info tentang kesihatan. Saya kenal Coach Sam Adnan adalah dari my beloved Coach Elly and Coach Shafiq. Nanti saya share kisah my coach pula.


Dari website fit.com.my, baru saya tahu Coach Sam Adnan merupakan gold medalist fo body Buiding. Patut tengok gambar dia nampak sangat smart. Kan...nampak kemas sahaja.

Nak tahu lebih lanjut tentang Coach Sam Adnan. Jom baca

Sumber: www.fit.com.my

Current Occupation:
Running own gym  and official coach for Majlis Sukan Wilayah Persekutuan
Previous Occupation:
  1. General Nutrition Centre GNC as Product advisor 20-3-2004;
  2. Momentum fitness / pathlab group , as fitness manager & corporate relation manager;
  3. 2010 – 2012 Fitness first a for s personal trainer at Master trainer grade.
Top Career Highlights: 
  1. Fitness first PT monthly best trainer 2011-2012;
  2. Fitness first PT various sales record holder;
  3. Fitness first PT award of excellent 2012;
  4. 1Malaysia for youth IM4U 2013 Bigdream contest winner;
  5. Sukma 2013 Gold medalist Coach for bodybuilding
Coach Sam Adnan sekarang merupakan Duta Felda Wellness. Beliau sekarang sangat popular.

Lepas ini saya akan share apa yang saya baca dari pages Coach Sam Adnan. Sangat manfaat tau.





No comments:

Post a Comment